۶ پاسخ

منم همینم نگران نباش

طبیعی بخاطر وزنته

ترش میکنی نفس تنگ عزیزم سنگینم میشی براهمون طبیعی

منم وقتایی که دراز میکشم تنگی نفس میگیرم که عادیع

اگر شدیده خواب و خوراک رو مختل کرده بله باید بررسی بشه دکتر دارو میده
ولی اگر نه راحت می خوابی و توی غذا خوردن هم مشکلی نداری طبیعی عزیزم

مال بارداری دیگه بچه داره رشد می کنه میاد بالا قلب باید خون بیشتری رو پمپاژ کنه و به دیافراگم فشار وارد میشه باعث تنگی نفس میشه

طبیعی هست منم دارم

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی