۳ پاسخ

من رفتم دکتر قلب بهم دارو داد. واقعا بده

منم اینطوری بودم رفتم تو سی نمیدونم یا ۳۲ خوب شدم

وای تنگی نفس خیلی بده منم دارم

سوال های مرتبط