۶ پاسخ

آره بابا من از الان دارم

من از الان دارم برای اینکه خیال خودتو راحت کنی متخصص قلب هم‌برو

نه اگه زیاد باشه و اذیت کننده...شاید فشار باشه،شاید علت دیگه بهتره بری بیمارستان یا مطب دکترت

شاید فشارته

عزیزم دکتر قلب و دکتر خون حتما برو چکاپ کن

برا منم تازه شروع شده

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۴ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی