خانما من نفس تنگی و تپش قلب دارم عادیه؟؟؟

۶ پاسخ

اره گلم طبیعیه اگ با استراحت بهتر میشی

منم دارم طبیعیه
خیلی بده

منم دارم خیلی هم گرمم میشه خیس عرق میشم

آره من هرشب دچارشم

تا حدودی آره عادیه قلب اگه سالم باشه

آره بابا خیلی بدههههههه احساس سنگیننی‌ و ترکیدن😂😢

سوال های مرتبط

مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی