شربت برای ابریزش بینی دخترم چی بدم؟

۳ پاسخ

من پسرم آبریزش بینی داشت گفتم شاید گلودرد واینا هم داشته باشه دیگه براش پلارژین خریدم دادم ک یه باره کلا خوب بشه ۳روز دادم الان خوب شده دیگه

سیتریزین

فک کنم سیتریزین خوب باشه البته بازم فکر کنم اسپری هم برای آبریزش بچه ها هست

سوال های مرتبط

مامان ریحانه مامان ریحانه ۲ سالگی
مامان هامین مامان هامین ۱ سالگی
مامان ماهان مامان ماهان ۲ سالگی
مامان دلین بانو مامان دلین بانو ۱۲ ماهگی
مامان امیر محمد مامان امیر محمد ۲ سالگی