اینم صبحانه پسری🍼

تصویر
۳ پاسخ

رفلاکس نداره؟

پسته رو تست حساسیت گرفتی؟؟
چون هم بادام هم پسته حساسیت زاهستن

چی هست عزیزم

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱۱ ماهگی
مامان حسام👑🧿 مامان حسام👑🧿 ۱۰ ماهگی
مامان 👶🏻آقا رهام💙 مامان 👶🏻آقا رهام💙 ۱۴ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۰ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی
مامان جوجه🐣🧸 مامان جوجه🐣🧸 ۱۲ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان ♡رقی♡دنی♡بنی مامان ♡رقی♡دنی♡بنی ۱۱ ماهگی