اینم صبحانه پسری فرنی هویچ😋

تصویر
۷ پاسخ

نوش جونش پسرقشنگمون😘

نوش جونش منم امروز فرنی هویج درست کردم برای دخترم 😋

دختر من مزه هویچ و دوست نداشت

دستورش

خیلی شله
کاش سفت تر درست کنی
این دیگه رقیق عادت کنه نمیخوره یکم سفت تر

من درس کردم عین این پسرم با اولین قاشق عوق زد🤦🏻‍♀️😂😐

چطور درست کردی گلم

سوال های مرتبط

مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 ۱۰ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۱ ماهگی
مامان کیان فسقلی مامان کیان فسقلی ۶ ماهگی
مامان فندق و فسقلی مامان فندق و فسقلی ۱۱ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۱ ماهگی
مامان دوقلوها✨️ مامان دوقلوها✨️ ۱۲ ماهگی
مامان فندق و فسقلی مامان فندق و فسقلی ۱۱ ماهگی