خانما دکترم ۱۱ هفته۵ روز برام انتی نوشته زود نیس؟

۳ پاسخ

از هفته یازده تا چهارده انتی باید رفت، ولی دوازده هفته کامل شه بهتره

منم ۱۱ هفته و ۴ روز دکترم نوشته آنتی برم .

نه دیگه موقشه

سوال های مرتبط