۱۴ پاسخ

جونم بهش وصله تازه لیمو ترش هم بریز روش 🥹

بچتون چیه گلم

خوشمزه هستش ولی انگاری کمی تلخی داره

من عاشقشم😍

من میخورم

من خیلی میخورم.به جای نوشابه

من متنفرم

فقط با همین تکون میخوره 😂

انقد دوسش دارم ک اصلا دلم نمبخواد بدونم ضرر داره

من خیلی میخوردم فقط چون نفخ میکردم دیگه الا خیلی کمتر میخورم

نه برای چی ضرر داره؟؟

نمیدونم ضرر داره یا نه ولی خب میخورم خوشمزه‌س😂

عشق منه😂

من روزی یه بطری میخوردم😂از این بزرگا
کلکسیون دوغ گاز دار درست کرده بودم
کم‌کم داره میفته از سرم

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان 🤰🏻💙💙 مامان 🤰🏻💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری