۴ پاسخ

امروز ببرش
دستگاه میزارن رو پیشونی عددش میگه
خون نمیگیرن

پسر من ت بیمارستان بودم چک کردن ۱۲ بود دگ تا ترخیص شدم زیر دستگاه گذاشتن اومد روی ۵ دگ روز ۴ اومدم رفتم باز ازش تست گرفتم بچم زردیش رفتع بود روی ۱۶ چون از شیر خودم بهش دادم کمک شیر ندادم رفت بالا دگ دستگاه یه ۲۴ ساعت آوردم خونه گذاشتم دستگاه اومد روی ۴

یعنی هربار خون ازش میگیرن

5تا7روزی یبار باید ببری تا تست ازش بگیرن اینو باید همون موقه از دکتر بیمارستان میپرسیدی

سوال های مرتبط

مامان ❤️‍🔥 مامان ❤️‍🔥 ۱۰ ماهگی
مامان آرتین🩵ماهلین🌙 مامان آرتین🩵ماهلین🌙 ۸ ماهگی
مامان لـناجـون👶🏻🫀 مامان لـناجـون👶🏻🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان فرشته کوچولو🩷 مامان فرشته کوچولو🩷 ۶ ماهگی