۱۲ پاسخ

اصلا نگران نباش شش که چیزی نیست دیگه بالا نمیره ولی تا چهل روزگی خیلی کم کم میاد پایین

بچه منم ۱۹ روزه ... ۱۲ بود فردا دوباره میبرمش

ففط شیر بده بزار داخل دستگاه بهش شیر خشت بخر ار عطاری بهش بده

۳۷روز طول کشید

الان عدد زردیش ۶ هست
به دکتر نشون دادین ؟
چی گفت دکترش ؟
دستگاه و دارو تاحالا استفاده نکردین ؟

من پسرم ۱۹ بود دستگاه اوردم خونه

فقط باترنجبین پایین میاد خیلی هم خوبه

۶ ک چیزی نیست . طول میکشه بره خب‌
برای دختر من‌چون گروه خونیش با منم متفاوت بود تقریبا ۵۰ روز طول کشید
تازه دخترم رنگش خوشرنگ شد

زردیش چنده؟

بچه من ۹بود دستگاه آوردم خونه تو دستگاه خوابوندم اولش نمیخوابید شب تا صبح بالا سرش بیدار بودم

بچت ۲۴ روزه عزیزم. من ب بچم قطره میداذم دکتر بمن گف دیگه نده. بچه دوهفته ب بالا دیگه زردی خطر نداره خودش کم کم باید در بره. دکتر ب شما چی گفته

وای منم باهاش درگیرم نمیدونم دیک چیکار کنم

سوال های مرتبط

مامان ❤️‍🔥 مامان ❤️‍🔥 ۱۰ ماهگی
مامان آرتین🩵ماهلین🌙 مامان آرتین🩵ماهلین🌙 ۸ ماهگی
مامان لـناجـون👶🏻🫀 مامان لـناجـون👶🏻🫀 روزهای ابتدایی تولد