۷ پاسخ

دفعات شیر دهی زیاد کن اگر شیر خودت میدی هر یکساعت یبار پنج تا هشت دقیقه از یک سینه بده دفعه بعد از سینه دیگه.اگرم شیر خشک میدی هر ساعت نصف شیرش بده ساعت بعدی نصف دیگش تا میتونی آروغ بگیر برای آروغ گرفتن بچه های رفلاکسی آروم پشتش یا باسنش بزن گه بهش فشار نیاد چون معدشون اذیت میشه موقع شیر دهی و خواب سرش روی سطح شیب دار بزار اگه شیر خودت میدی خودت نباید بخوابی باید بشینی شیر بدی

بچه من که رفلاکس داره و طغلی یه ماهی هست غلت میزنه بعدش آروغ خودشو میگیره 😂

شربت گرمیچر هم بده بعد شیر

تو بغلت بشون شیر بده هر ۳۰ سیسب یو بار اروغ بگیر که هوا نمونه تو معدش بعد که اروغ اخر گرفتی سر پا به مدت رب ساعت نگه دارش

دخترم که از یک ماهه بود شروع کرد به بالا اوردن تا الان که رفته تو چهار بالا میاره هررقم هم شیر بدم بازم میاره

کم کم بفواصل متعدد
آروغ گیری و سطح شیب دار

سوآل منم هست

سوال های مرتبط