خانما سلام سونو آنومالی شکمی یا واژینال؟

۵ پاسخ

شکمی

شکمی.

خود آنومالی که شکمیه
فقط اگه دکترت نوشته باشه برا طول سرویکس واژینال میگیرن

شکمی
اگ چیز خاصی باشه مثل سرویکس کوتاه اینا واژینال میفرسته

شکمی واژینال فقط دفعه اول میگیرن بعدش کلا شکمیه

سوال های مرتبط

مامان یازهرا مامان یازهرا هفته ششم بارداری
خدا بخواد میشه خدا بخواد میشه قصد بارداری
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی