کسی توی دوران شیردهی بوتاکس زده ؟

۶ پاسخ

من زدم ولی تا۲۴ساعت شیر خودمو ندادم

منم نزدم
اما خیلی دوس دارم بزنم

بهتره نزنی عزیزم
ی وقت دور از جونت اتفاقی میافته ی عمر پشیمونیه

من فیلر زدم

ممنوعه

من فیلرزدم مانعی نداشت ولی گفتن بوتاکس خیلیی خطرناکه چون سمه میرن توخون مادر

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۱۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان مانیاد مامان مانیاد ۱۳ ماهگی