۳ پاسخ

نزن اصلا

نه من دکترپوست اجازه ندادفقط ژل لب ک گفت خوراکی اشکال نداره

نزن میگن خیلی ضررداره رومغز بچه تاثیر میزاره منم میخواستم بزنم پشیمون شدم

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان مانیاد مامان مانیاد ۱۳ ماهگی
مامان دخترکم 🥹🫀 مامان دخترکم 🥹🫀 ۱۶ ماهگی