خانم هایی که تازه وارد ۳۷ هفته شدین بیاینننن همو بشناسیم😍

۷ پاسخ

سلام مامانا قشنگم من ۳۸هفته و۴روزم و یکشنبه ۱۷ خرداد زایمان دارم برام اگر میشه دعاکنید و قرآن یا صلوات بفرستید 🙏💚🌸ممنون میشم یادم کنید💎

سلام به مامانا من ۳۷ هفته و ۳ روزم ۲۹ اردیبهشت زایمان دارم خوشبختم

من نیام؟ 🥲😅

سلام😅

😊سلاممم

سلاممم

من فردا ۳۷هفته میشم🥰

سوال های مرتبط