۱۰ پاسخ

سونوی رشد و وزن جنین

بعضی دکترا ۲۴ هفته یه سونو چکاپ بارداری میدن
۳۰ تا ۳۲ هفته هم سونو وزن هست

سونوی بعدی ۲۸ هفته هست و ازمایش قند😖

من دکترم نمیدونم چرا هفته ۲۸ یه سونو نوشتبی دلیل فقط برای چسبندگی رحم

سونو رشد تو هفته های ما می‌فرستن

دیگه اگه همه جی اوکی باشه چیزی نیست تا ۲۸ هفته به بعد که سونو وزن و اینا میفرستن

هفته ۳۲ سونو وزن و اگر شکم دومی برای چسبندگی رحم

سونو وزن دهی

سنو وزن بعدببین بچه رفته داخل لگن

برا من امروز یه سونو نوشته نمیدونم چرا
ولی ۲۴ هفته ۲۵ هفته میشم مثلا
گفته بیست و یکم برج برم

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته سی‌ام بارداری
مامان امیرسام مامان امیرسام ۸ ماهگی
ساحل ساحل قصد بارداری
مامان گیلاس خانم 🍒 مامان گیلاس خانم 🍒 ۵ ماهگی
مامان نورا خانم🌞 مامان نورا خانم🌞 هفته بیست‌وششم بارداری