سلام خانما زردی ۱۵ چجوریه؟بالا؟

۵ پاسخ

اره خیلی بالاست بستری میکنن

بچه من ۱۴ بود میخواستن بستری کنن نزاشتم دستگاه کرایه کردم ۲ روز گذاشتمش توی دستگاه زردیش شد ۵

بالای ۱۳ باید بزاری زیر مهتابی سه چهار بزاری میاد پایین

خیلی بالاس

آره تقریبا
بالای ۱۵، بستری لازمه

سوال های مرتبط