سلام دخترا
شاتوت مضره برا جنین؟

۷ پاسخ

من خوردم خونریزی کردم😅🤣

اتفاقا خیلی هم خوبه برای کم خونی

ولی زیادش باعث اسهال میشه منم میخورم ولی کم

من دیروز آبمیوشو خوردم😐یعتی مضره

خنده دار نبود به نظرت؟

خدا کنه نباشه من امروز ی مشت خوردم

نه عزیزم.کم خونی رفع میکنه.پر ویتامینc هست.فقط حتما خوب بشورش.

سوال های مرتبط

مامان گنجشک🩵❤️ مامان گنجشک🩵❤️ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان رايان مامان رايان ۷ ماهگی
مامان لپه مامان لپه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته بیست‌وپنجم بارداری