سلام خانما .بوی داروهای گیاهی مثل اویشن برای جنین مضره؟

۱ پاسخ

خوردنش مضره بوش نه

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۲ ماهگی
مامان مهدیس مامان مهدیس ۸ ماهگی
مامان گنجشک🩵❤️ مامان گنجشک🩵❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رايان مامان رايان ۷ ماهگی