۱۳ پاسخ

آخه بدون نمک مزه ندارع😐🥲

من خیلی خیارمیخورم بشدت دیوونه ماست و خیارشدم

من هم معده دردمیگیره هم بدنم خارش گرفت دیگه نمیخورم

خوشبحااتون من حالم از گوجه بهم میخوره

نه بدون نمک بخور من بهمراه قرص اهنم میخورم دکترم گفته کلن ویتامین سی زیادی داره خیلی خوبه

نمکش خوب نیست

وای منم از ظهری هوس کردم
خونه ندارم

من خیار گوجه با روغن زیتون سالا شیرازی درست میکنم میخورم بدون نمک

گوجه فولیک اسیدش خیلی زیاد خیلی عالیه ولی سعی کن نمک نزنی یکم نارنج بچکن روش بجا نمک

منم خیلی میخوردم

سعی کن نمک نخور باز پوف میوفتی

منم دقیقا همین جوری هستم یه بشقاب گوجه نمک میزنم میخورم

نه اما به شدت حساسیت زاست برا خودت اگه به خارش افتادی دیگه کلا نخور

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امیر حسن مامان امیر حسن روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه امام رضا🌱 مامان هدیه امام رضا🌱 هفته چهاردهم بارداری