سلام دوستان من گوجه فرنگی خیلی میخورم ضرری ندارد برای جنین

۵ پاسخ

نه عزیزم چرا بد باشه اخه

مامان منم سر خواهرم ویار گوجه داشت خیلی میخورد

منم تو این بارداری عاشق گوجه شدم از اولم میخوردم

اگر معدتو اذیت نمیکنه بخور منم اوایل خوشم میومد ولی خیلی معدم اذیت شد زده شدم حتی تو سالادم نمیخورم دیگ🙃

نه بخور نوش جونت منم زیاد میخورم دوس دارم

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جانان مامان جانان روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان مامان آیهان ۱۰ ماهگی