۵ پاسخ

اره دختر من کم خونی داشت دکتر واسش نوشت ۷.۸ ماهه از همین میدم

اره خیلی خوبه دکتر به پسر من داد که کم خونی دارع

من دادم فقط ابی یا بنفشش خوشمزه است

من دارم ماه دوم میدم دکتر داد

من ک ندادم

سوال های مرتبط

مامان دو دسته گل مامان دو دسته گل ۲ سالگی
مامان مامان پسرطلا😎 مامان مامان پسرطلا😎 ۲ سالگی
مامان آیهان(فندوق) مامان آیهان(فندوق) ۱ سالگی
مامان 🩷پرنســـا🩷 مامان 🩷پرنســـا🩷 ۲ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۲ سالگی