۶ پاسخ

شکمیه

نه شکمی هست واژینال نیست من امروز انومالی دادم

واژینال ترس نداره.من خیلی ترسو بودم.ولی توی یکسال ودوماه انقدسونو واژینال دادم که.

شکمی

مونده برا من هم شکمی کرد هم واژینال

نه شکمی

سوال های مرتبط

مامان سوگلی مامان سوگلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان پسر قشنگم 🥹🩵 مامان پسر قشنگم 🥹🩵 هفته سی‌ودوم بارداری