سلام بخام ۳۲ هفته برم برا سنوگرافی معاینمم میکنن؟

۲ پاسخ

نه ۳۲هفته معاینه نداره
سونو هم برای من ننوشت من۲۸هفته سونو رفتم گفت تازه سونو بودی لازم نیست

نه تا ۳۸معاینه نمی کنن

سوال های مرتبط

مامان 🩵سید مصطفی 🩵 مامان 🩵سید مصطفی 🩵 ۷ ماهگی
مامان 🩵رایان🩵👶 مامان 🩵رایان🩵👶 ۹ ماهگی