۶ پاسخ

سونوبیوفیزیکال شدم ۳میلیون

سلام. سونو رشد من ۶۰۰ و خورده ای دادم، فک کنم ازاد حساب کرد چون پیام بیمه برام نیومد

سونو رشد به من گفت 1300

۵۰۰. ‌‌

بستگی به بیمه داره

هزینه سونو رشد آگ میگی
من ۷۴۰ دادم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان مامان دخترام مامان مامان دخترام ۵ ماهگی
مامان پرنسسعلی مامان پرنسسعلی ۹ ماهگی
مامان غَزَل✨️• مامان غَزَل✨️• ۷ ماهگی