اینم یه سونو ان تی

تصویر
۶ پاسخ

سلام عزیزم شما سلفری دادین؟

سالمه خداروشکر

نی نی گفت دختر یا پسر ؟

اون خط ابی هم نوشته فقط با توجه ب یافته های ازمایشگاهی ربسک سندروم 1 ب 199 هست

ریسکی نداری ولی اون خط قرمز نوشته ب علت پایین بودن پاپا آ باید ازمایش های بیشتری صورت بگیره

عالی سالمه

سوال های مرتبط

مامان شاه پسرم🩵 مامان شاه پسرم🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نورا✨🥰 مامان نورا✨🥰 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پارسا.پناه مامان پارسا.پناه ۳ ماهگی
مامان رادین💙رونیکا💗 مامان رادین💙رونیکا💗 روزهای ابتدایی تولد
مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته چهاردهم بارداری
مامان نینی❤️ مامان نینی❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری