مامانا برای آبریزش نئوتادین یا پلارژین؟

۵ پاسخ

نیوتادین برای ابریزشه

من پلارژین میدم

نئوتادین

نئوتادین برا حساسیته پلارژین سرماخوردگی ببین ابریزشش ازچیه اگه سرماخوورذه پلارژین بده اسپری بینی هم حتما بزن

نئوتادین عالیه

سوال های مرتبط

مامان اهورا و 🍒 مامان اهورا و 🍒 هفته چهاردهم بارداری