خانوما این آزمایش سفلری هستش؟؟

تصویر
۵ پاسخ

آزمایش عربالگری مرحله دومه ک اختیاریه میتونی ندی وقتی آنتی مشکل نداشته دیگ مرحله دوم نیازنیست

غربالگری دوم که هفته۱۵ انجام ميدن اختیاری وقتی سنو و آزمایشت خوبه نیازی نیست بدی فقط سنو که ۱۸هفته هست انجام بده

برا منم انتی گفت خوبه ولی یه ازمایش دیگه نوشت ک فردا انجام بدم، بنظرمن همش خرج اضافست

آزمایش غربالگری هست

عزیزم عدد ان تی چند بوده ؟

سوال های مرتبط

مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا خانم🌞 مامان نورا خانم🌞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان هلنا خانوم مامان هلنا خانوم ۳ ماهگی