۸ پاسخ

بچه ات سالمه . سونو گرافیت غربالگری دومت آنومالی کو

خوبه گلم

عزیزم هیچگونه سندرومی نداره خداروشکر.برامنم ی سطر قرمز نوشته بود ک اگر خواستم بعداز دو هفته اش باز برم ازمایش.درحالی ک دکترم گفت من هیچ لزومی نمیبینم بری.برات مینویسم ک فردا نگی دکترم ننوشت ولی نری هم مشکلی نیست.باز خودت میدونی.
انومالی رفتم بعدش ک اونم خداروشکر خوب بود همه چیش.نگران نباش

همه چی خوبه نگران نباش

سالمه عالی

حالا از امروز تا ۲۴ام باید استرس غربالگری دومو هم بکشم
این خوبه خداروشکر انگاری

خوبه خداروشکر نگران نباش

اینم صفحه بعدی

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آراد کوچلو🥰💙 مامان آراد کوچلو🥰💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سه تا نور چشم مامان سه تا نور چشم ۵ ماهگی