۶ پاسخ

نی نیت چیه ؟
من برای دو تا پسرم ، شروع حرکتاشون ، نبض حالت رگباری بود کنار نافم . هر دو هم هفته ۱۴ . دیگه از اون به بعد فقط ضربه

از چیه منم ازدیشب یه حسای عجیبی دارم
یکم زیرنافم یه چیز خیلی ریززز میزنه میگم این اگر چنینه پس چراانقدر بالاست اخه

خانما من زیر دلم تیر میکشا بعضی موقعه ها سفت میشه عیب نداره؟

نینی منم همینجوریم

حرکات بچس

یا نفخه یا شروع تکونای نینی 😁

سوال های مرتبط

مامان کوچولو بچه🤰🏼 مامان کوچولو بچه🤰🏼 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری