۲۰ پاسخ

من زدم به بدنش اره یکم تاثیر داره

اگ با استامنیفون پایین نیومد شیاف بزار

نه ولی پیاز گذاشتم کف پاش واقعا تاثیر داشت. خودمم باور نداشتم ولی یکبار ک خیلی درمونده شده بودم نمیدونستم چیکار کنم. گفتم حالا انقدر مامانای گهواره میگن انجام بدم. پیاز حلقه کردم گذاشتم کف پاش خیلی تاثیر داشت...
جدیدا پد های تب بر هم اومده میگن خیلی موثره ولی من هنوز خودم استفاده نکردم

به بدنش بزن

عزیزم گل بنفشه دم کن با قطره چگون بده عالیه

ب بدنش بکشی اره خیلی تأثیرداره

من به گردنش میزدم تاثیر داشت

من با‌ گلاب بچه تر ک بود پاشویه میکردم خوب بود ولی الان نمیذار حلقه ی پیاز میذارم تو جورابش سریع تبش پایین میاد

یه کاسه استیل بزرگ آب ولرم رو به گرم میریزم براش . نصف استکان گلاب میریزم توش میدم اب بازی کنه اره تاثیر داره تبشو میاره پایین
عرق کاسنی هم همین کارکردو داره
جوراب و پیاز هم خوبه کف پاش

به کف پا و زیر بغلش زدم پاشویه هم کردم تو ابش ریختم

اره عزیزم یه ذره با اب بده بخوره یه کم ب پیشونیش بزن یا دور ناف

فقط شربت بروفن وقتی تب پایین نمباد با استامینوفن البته شیاف از شربت خیلی بهتره

گلاب بکش کف پاهاش

شیاف استامینفون بزار براش

آره تاثیر داره من میدم

باید با گلاب پاشویه کنی نه بدی بخوره

بزن به پنبه بزار زیر بغلش

عزیزم یا شیاف بذار یا بروفن بده. من یه بار گلاب ریختم توی فرنی دخترم . تمام بدنش ریخت بیرون

عرقیجات زیر دوسال ممنوعه

تو آب بریز با نمک برای پاشویه

سوال های مرتبط