۳ پاسخ

هر دو ساعت آب نمک با آب ولرم قرقره کن خیلی بهتر میشی، ۱ قاشق شربت دیفن هیدرامین هم بریز تو نصف لیوان آب قرقره کن

پودر روتارین بخور

منم مثل شمام
دیفن هیدرامین خوردم نمیدونم خوبه یانه

سوال های مرتبط

مامان آنیسا و پسرم مامان آنیسا و پسرم هفته بیستم بارداری
مامان مهسو و مهدیار مامان مهسو و مهدیار هفته بیست‌وچهارم بارداری