۳ پاسخ

من طبیعی زایمان کردم عالی .بود بی دلیل بهت دارو نمی‌دن

پرستارش سگن سگ
بنظرم اونجا نرو اصلا
پریروز زندایم اونجا زایمان کرد
ی دارو نمیدادن دردش آروم شه البته اون سزارین بود

بدون بیمه از۱۵ الی۲۰ میلیون

سوال های مرتبط