و اینکه اونجا کدوم دکتر رو میشناسی ک برای سزارین پیشنهاد بدی؟؟
عزیزم شماره بیمارستان البرز رو برام میفرستی لطفا؟؟ میخام بدونم برای سزارین بیمه سلامت هم قبول میکنن یا نه
نه عزیزم نمیزنه
گلم میگم شما پایان هفته 15 فک کنم دیگه جنسیت معلوم میشه، میخای بری یا صبر کنی تا آنومالی؟؟
فکر نکنم چون دولتیه بزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.