کرم شقاق سینه از چند ماهگی زدین

۵ پاسخ

از روز اول بعداز هربار شیردهی میزدم قبل از شیردهی هم با اب گرم میشستم تقریبا یک ماه استفاده کردم

میزنی وقتی بچه خاس بخوره میشوری بعدش باز میزنی به من اینطور گفتن

وقتی کرم میزنیم وبچه مک بزنه کرم نمیره تو دهن بچه؟؟

کرم از قبل نزن با روغن زیتون از ۳۴ هفته چرب کن عزیز
بچه هم دنیا اومد بسلامتی درکنار کرم همون شیر خودتو بدوش دو سه قطره بمال به نوک سینه معجزه میکنه چربی خودشیر

منم میخوام بدونم

سوال های مرتبط

مامان روهان🥺💋 مامان روهان🥺💋 ۷ ماهگی
مامان کارن👶🏻🩵 مامان کارن👶🏻🩵 ۷ ماهگی
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه هفته سی‌وششم بارداری
مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 روزهای ابتدایی تولد