مامانا کرم شقاق سینه چه مارکی خوبه

۸ پاسخ

مگه برای چیه؟

عزیزم اگه کرم شقاق نگرفتی من موستلا بسته دارم نیازم نشد قیمت کمتر میفرستم واست

من ماستلا خریدم ولی نمیدونم خوبه یا نه

من شنیدم از شیر خودتون سر سینه بزنین تو ترمیمش کمک میکنه.من تجربه نداشتم فقط شنیدم:)

من هیدرودرم یکبار زدم خوب شد

هیدرودرم

من بارداری اول استفاده کردم اصلا به درد نمیخوره...

من هیدرودرم‌داشتم.روغن زیتون و روغن زردم خوبه

سوال های مرتبط

مامان کارن👶🏻🩵 مامان کارن👶🏻🩵 ۷ ماهگی
مامان ایرانا مامان ایرانا روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه هفته سی‌وششم بارداری
مامان قندی جونم و نینی مامان قندی جونم و نینی ۱۱ ماهگی