برامن ک خیلی واجبه،نوک سینم زخم شده بود اگ کرم رو نمیزدم نمیتونستم شیر بدم خیلی درد میکرد،با شیر دوش میکشیدم با قاشق میریختم دهنش🤦🏻♀️چون شیشه شیر نمیگرف عوق میزد
البته تازگیا شنیدم ب روش شیر دادن هم مربوطه،اگ اشتباه بگیری سینه رو یا بچه رو،سینت بیشتر زخم میشه
حتما که لازم نیست اما معمولا نیاز میشه زخم نوک سینه رو خوب میکنه
چ کاریه حالا بذارید شیردهی شروع بشه اگر خدایی نکرده دچارش شدید بخرید مگه دیگه بعد زایمان نمیشه خرید کرد
بعدشم قبل از کرم راههای دیگه هست ک بشه امتحان کرد مثلا همون چند قطره شیر بذارید رو سینه بمونه یا حتی عسل خودش ترمیم کننده ست
ارزشش رو داره البته هیدرودرم خوب نیس ماتیلدا یا ماستلا بگیر
وقتی زایمان کردی میخوای شیر بدی معمولاً نوک سینه ترک میخوره و زخم میشه و شیردادن به نینی خیلی دردناکه، اگر انتخابت شیرمادره بخر
بهتره دو هفته قبل از زایمان شروع کنی استفاده کردن، بزن به نوک سینت که سینه نرم باشه و ترک نخوره
معمولاً وقتی ترک خورد و زخم شد میزنن که خوب شه اما من شنیدم دو هفته قبل زایمان بزنی از زخم شدن نوک سینه جلوگیری میکنه
نه عزیزم
هیچکدومشون فایده نداره
فقط قبل از شروع شیر خوردن یکم سینه رو فشار بده
همون یه ذره شیر که میاد رو بمال نوک و سر سینه
خودش بهترین عملکرد رو داره برای جلوگیری از شقاق
وقتی نوزاد شروع به میکدن میکنه امکان زخم یا سوزش و قزمزی نوک سینه هست.ارزش داره بخری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.