بچها اوتمیل چجوری درست میکنین ک منم بکنم

۲ پاسخ

من یکم جودوسرپرک رو با اب میزارم میپزه بعداز حرارت برش میدارم با خرمای بدون هسته و پوست کنده له میکنم بهش کره پاستوریزه هم اضافه میکنم میتونی موز هم اضافه کنی یا روی حرارت سیب درختی

جودوسر و با شیر بپز بهش پوره میوه اضافه کن اگه خوشش اومد میتونی هردفه چیز جدید مثل گردو بادوم خرما اضافه کنی

سوال های مرتبط

مامان 🎈🐇تیدا🐇🎈 مامان 🎈🐇تیدا🐇🎈 ۸ ماهگی
مامان maman  shahan مامان maman shahan ۹ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱ سالگی
مامان آریا👶 مامان آریا👶 ۱ سالگی
مامان 💕دلانا💕 مامان 💕دلانا💕 ۱۷ ماهگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی