سلام اوتمیل چجوری درست میکنین؟

تصویر
۲ پاسخ

من دیروز جو دوسر رو تا جایی ک آب روش بگیره آب ریختم سیبم ریختم گذاشتم پخت خرما هم اضافه کردم برای صبحانه دادم پسرم خوب بود خورد

جو دوسرپرک رو با آب یا شیر میزارم میپزه بعدش پوره هر میوه ای رو که بخوام بهش اضافه میکنم

سوال های مرتبط

مامان دلارا (گوگوجی) مامان دلارا (گوگوجی) ۱ سالگی
مامان دیار‌طلا🐣 مامان دیار‌طلا🐣 ۹ ماهگی