۲۰ پاسخ

دختره😍

پسره عزیزم

بگو دکتر چی گفت

بگو دکتر چی گفت دیگ🤣🤣

من که سر درنمیارم ولی بگو دکتر چی گفت کنجکاو شدم
درضمن اگه مایع دور جنین کم بود دکتر بهت میگفت تو برگه سونو هم میزد
الکی استرس نگیر من سر بارداری اولم مایع کم بود دکتر گفت سرم تراپی میکردم دوهفته

دختره🙃

حسم میگه دختره

جنسیت‌ک‌نمیدونم من
ولی گلم یکم‌مصرف مایعات ببر بالا اب
ابمیوه میوه های ابدار مثل هندوانه میلت ب هرچی که ابداره میکشه بخوره یکم جای بچه تنگه گل مراقبت کن❣️

سر نی نیت ب پسر میخوره عزیزم

پسره.

اون قسمت بیلبیل رویت نشد. دختره😆

پسملههه🌷

مگه ۱۳هفته جنسیتو میگه آخه من آن تی رفتم دکتر گفت ۶۰درصد دختر ۴۰درصد پسر چه حالت های داشتی من اصلا ویار نمیکنم اصلا نمیتونم شیرینی بخورم خیلی کسلو بیحالم

به دختر میخوره احتمال چی دادن؟

دختررر

بنظرم مایعات ببشتر بخور جای بچه تنگه

60درصد دختر 75درصد پسر

پسر

پسر درسته؟

دکتر گفت پسره ؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه های مامان مامان جوجه های مامان هفته هجدهم بارداری
مامان مارال💝 مامان مارال💝 ۳ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته چهاردهم بارداری
مامان حلما جونم🥹🩷 مامان حلما جونم🥹🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان F16 مامان F16 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گل پسرم مامان گل پسرم هفته بیست‌وهفتم بارداری