بله من تا هر وقت که بخواد میدم اگه یه موقع هم شیر معمولی دادم و دوست نداشت باز شیر خشک میدم
من 1ماه ک از شیر گرفتم
نه ۱۲ فروردین گرفتم
نه ۳۰ فروردین از شیر گرفتمش
اره میدمش ولی منو غصم گرفته چجوری از شیشه بگیرمش خیلی وابستس
من ۱ ماه گرفتم
نه چون شیرخشک ایرانی قندش زیاده و اصلا خوب نیستن من تا ۱ونیم سال دادم بعدش دیگه مرتب شیر گاو میدم
نه من عيد گرفتم چون زيادم نميخورد
منم اره
اره.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.