هر ده ساله اگه نزدی باید بزنی . البته من بارداری قبلیم بعد زایمان زدم
واکسن کزاز واسه عفونت داخل اتاق عمل باید بزنی که عفونت از وسایلا نگیری
کجا رفتی واکسن کزاز زدی؟
اگه ده سال پیش زدی باید بزنی .منم باید تقریبا باید یه هفته دیگه برم بزنم .
اگه وقتته بزن میگم وقتی بندناف میبرن برا بچه هم خوب ه بزنی ایمن بشین
اگ بالای25هستی اره
انگاری اره میگن بهداشت نزنه بیمارستان میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.