۸ پاسخ

ممنونم از همراهیتون😘

دخترم شیرخشک میخوره از همون ۲ ماهگی آب جوشیده سرد شده بهش میدم بعضی وقتا

منم میدم تو بعدازظهر ها یخوزه اب جوشیده ی سرد شده

دکتر پربروز گف من میدم هر ۸ساعت ۲قاشق مربا خوری

بنظرم ۵ماهگی ای جوشیده

۶ماهگی

من امروز درمانگاه بودم پسرم ۲۸اردبهشت میره ۵ماهگی گفت میتونی آب بدی

6 ماهگی

سوال های مرتبط

مامان ویهان 👶 مامان ویهان 👶 ۲ ماهگی
مامان دِلآنا❤️‍🩹 مامان دِلآنا❤️‍🩹 ۱۰ ماهگی