مامانا رب میزنین به غذای بچه هاتون؟

۴ پاسخ

من خودم رب خونگی خودم درست میکنم و تا یکسالگی هم دارو گیاهی بهم گفت رب و ادویه جات نباید بدی به بچه .
گوجه هم خیلی کم

من فعلا نزدم اخه میگن الرژی میاره پسرمن بااین که یکسالش شده مترسم

دکتر گفته ممنوعه زیر یه سال

بعضی وقتا ک گوجه نباشه اندازه یه نخود میزنم

سوال های مرتبط

مامان فندق🫀 مامان فندق🫀 ۲ سالگی
مامان نی نی ها 🧑‍🍼 مامان نی نی ها 🧑‍🍼 ۱۳ ماهگی
مامان ɴᴇʟɪɴ🦢💕 مامان ɴᴇʟɪɴ🦢💕 ۱۴ ماهگی
مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۵ ماهگی
مامان عرفان مامان عرفان ۱۵ ماهگی