مامانا شما به سوپ بچه هاتون نمک میزنین؟

۱۶ پاسخ

نه اصلا

نه نمیزنم اصلا

نه اصلا

نه نمیزنم تا یکسالگی میگن ممنوعه

من یکم میزنم

بله در حد کم

اصلا به هیچ وجه، شکر هم نمیدم، انشالله تا دوسال

منم در حد کم میزدم الانم غذای خودوونو میخوره

من نزنم نمیخوره اصلا

بله من غذای خودمون میدم خیلی وقته

نه نمیزنم سوپشو دوست داره تف نمیکنه میخوره ماشالا

خیلی‌کم

خیلی کم میزنم

راستی عزیزم تودلیت جنسیتش چی بود دخمل یاپسر🥺

نه اصلا نمیزنم

آره

راستی رفتی بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان علیرضا مامان علیرضا ۱ سالگی
مامان فندق🫀 مامان فندق🫀 ۲ سالگی
مامان یاسمین وتودلی مامان یاسمین وتودلی ۱ سالگی
مامان میران و میراث مامان میران و میراث ۱۳ ماهگی