شما ب غذا بچه هاتون نمک میزنین

۱۲ پاسخ

بله نمیخوره

نه نمیزنم

اره کم.

اگر غذای سفره بدم اره ولی غذاهام کم‌نمکن اگه جدا درست کنم براش نه

بله من میریزم درحد خیلی کم

خیلی کم میزنم اولا اصلا نمیزدم نمیخوردهمه رومیریختم

نه من تو کتابی که برای تغذیه کودک هست خوندم که نمک زیر ۱سال یکی از عوامل فشار خون تو بزرگسالی هست

سعی میکنم نزنم ولی بعضی وقتا نمیخوره خیلی کم میزنم

غذای سفره میدم نمک داره

من قبلا نمیزدم اصلا، کلی چیزمیز درست میکردم براش نمیخورد
جدیدا دارم غذای سفره میدم بهش، بهتر میخوره🥲

نه نمیزنم

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان نی نی ها 🧑‍🍼 مامان نی نی ها 🧑‍🍼 ۱۳ ماهگی
مامان یاسمین وتودلی مامان یاسمین وتودلی ۱ سالگی
مامان فندق🫀 مامان فندق🫀 ۲ سالگی
مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۲ سالگی
مامان میران و میراث مامان میران و میراث ۱۳ ماهگی