۷ پاسخ

بتات چند شد؟

طبیعیه منم اینجوریم

دعا کنید منم باردار شم 😢❤️

خوشا بحالت ک فقط درد داری حالا من درد و تهوع و بیحالی و.....همشونو بدترشم هستممم

هنوز ک خوبه 🤣بزار برسه یک هفته دگ حالت تهوع و هزار ذرد دگ میاد

من کمر و زیر دلم درد میکنه 😭😭😭

طبیعیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان شیرین بیان🩵 مامان شیرین بیان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نور خونمون 🐣🥹 مامان نور خونمون 🐣🥹 هفته سی‌ام بارداری