مامانیا شیشه شیر نینیاتون باچی میشورین؟

۵ پاسخ

مایع استریل و آب گرم

منم مایع استریل گرفتم،اگه جایی باشم که همراهم نباشه،با آب جوش و یک قطره مایع ظرفشویی
البته چندین بار ابکشی میکنم و در نهایت با آب جوش استریلش میکنم

آب و نمک

با مایع استریل

من مایع استریل گرفتم دو قاشق چایخوری میریزم برق میزنه

سوال های مرتبط

مامان مهیار مامان مهیار ۱۰ ماهگی
مامان پسرکم مامان پسرکم ۱۱ ماهگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۷ ماهگی
مامان پرهام مامان پرهام ۱۶ ماهگی
مامان ایلیا✨🤍 مامان ایلیا✨🤍 ۹ ماهگی