خانمای گل
توی ناشتایی سزارین آب میتونیم بخوریم؟

۴ پاسخ

نه عزیزم، منم پس فردا سزارینم، آبم نخور، بعد عمل حل بدی میاره

به من گفته بودن از ۱۲شب به بعد هیچی نخور حتی آب.

منکه صبحونه ام خورده بودم😅

اره من شنیدم کسایی ک قرص واجب هم دارن میتونن بخورن

سوال های مرتبط

مامان جانِ شیرینم مامان جانِ شیرینم ۱۲ ماهگی